środa, 19 września 2012

E-book rządzi


Dzięki namowom kolegów testujących nowy czytnik książek elektronicznych, dokonałem wiekopomnego zakupu, który na zawsze zmieni mój kontakt z literaturą. Od teraz będę mógł pokaźnych rozmiarów bibliotekę zmieścić w niewielkim urządzeniu (TrekStore Pyrus), które w sieci Empik kosztuje trzysta złotych, będąc obecnie najtańszym na rynku czytnikiem wyposażonym w ekran pracujący w technologii elektronicznego atramentu! 
Oczywiście nie porzucę książek papierowych, które kocham miłością namiętną i dozgonną, lecz podróżowanie z wakacyjną biblioteczką pod ręką stanie się z pewnością dużo wygodniejsze, a i żona przestanie krzyczeć, że znów nowe książki do domu znoszę, a nie ma gdzie ich trzymać.

Wiem, że to co wyżej napisałem brzmi jak reklama, ale jestem strasznie zadowolony z nowego gadżetu. Kiedyś, jako dzieciak, z radości spałem z nowymi sportowymi butami. Czy spanie z czytnikiem jest równie ekscentryczne?

1 komentarz: