środa, 21 września 2016

Współpraca niezadowalająca

Po blisko trzech latach Księgarnia Publio postanowiła zerwać naszą współpracę. Pani Justyna Walczak, moja opiekunka, wielokrotnie w tym czasie milkła na długie tygodnie i kompletnie nie reagowała na moje prośby o jasną i prostą odpowiedź czy działamy dalej, czy też nie. Skutkowały dopiero interwencje u szefa.

Ostatnio czekałem na zapowiedziany przez panią Justynę kontakt prawie dwa miesiące (sic!), by dziś, po kolejnej interwencji u jej zwierzchnika uzyskać od pani Justyny błyskawiczną odpowiedź, że rezygnuje ze współpracy z moim blogiem, bo nie daje ona spodziewanych wyników.

Jakżeż do jasnej cholery współpraca ma dawać jakiekolwiek wyniki, jeśli ostatnią książkę do recenzji otrzymałem 31 maja 2016, wcześniejszą (po długich bojach) 14 kwietnia 2016, a poprzednią 29 września 2015!?

Tekst mogłem napisać dzięki uprzejmości Księgarni Publio.

1 komentarz:

  1. Tak to już bywa. Księgarnie mają swoją politykę, blogerów jest mnóstwo, a koszty promocji muszą się zwrócić. To jednak prawda, że mogliby być bardziej szczerzy. Niestety blogerów nie traktuje się poważnie. Sam też recenzuję książki, ale specjalizuję się w audiobookach: http://ksiazki.audio/blog

    OdpowiedzUsuń