środa, 5 marca 2014

Robię show

Zazwyczaj piszę tu o książkach i z rzadka o spektaklach obejrzanych tu i tam. Jednak przedsięwzięcie, nad którym pracuję ostatnio, jako niezwykle dla mnie ważne, postanowiłem i tu pokrótce zaanonsować.

Po wielu latach stania na scenie, wreszcie z niej zlazłem, by popracować jako reżyser. Wraz z piętnastką utalentowanych młodych ludzi, tworzących na co dzień zespół wokalny Edyta Band, ich opiekunką - Edytą Kiesewetter oraz niezrównaną choreografką Jolą Wdowczyk, przystąpiłem czas jakiś temu do przygotowania prawdziwego musicalu.

Ja po raz pierwszy reżyseruję spektakl muzyczny, dzieciaki po raz pierwszy uczestniczą w próbach do przedstawienia i pierwszy raz będą na scenie nie tylko śpiewać, co potrafią doskonale, ale także zmierzą się z poważnymi zadaniami aktorskimi i tanecznymi... To jednak nie koniec wyliczanki!

Przedstawienie złożone jest z piosenek napisanych i skomponowanych na zamówienie Domu Kultury "Włochy" przez pana Marka Pawła Błaszczyka oraz libretta, które (za namową Wiesławy Sadowskiej - Dyrektor DKW) odważyłem się napisać - także pierwszy raz w życiu.

 Już niebawem - 15 marca o 17:00 w Okęckiej Sali Widowiskowej Domu Kultury "Włochy" (przy 1 Sierpnia 36a) odbędzie się premiera godzinnego widowiska "Trzepak Show", na które już dziś serdecznie zapraszam. Ostatnie próby przekonują nas, że wylane w ich trakcie litry potu i łez, nie poszły na marne. Jest szansa na, mówiąc skromnie, duży sukces. Jeśli oczywiście nie zeżre nas trema...

Na zachętę - scenografia autorstwa Pawła Czajkowskiego:

"Trzepak Show"
fot. Marlena Pióro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz